Curriculuma

Resultado de imagen de curriculum escolar
Curriculumari definizio bat jartzekotan, pertsona batek ikasten duen guztia dela esan dezakegu. Curriculum-a hainbat motatan sailkatzen da: ausentea, ezkutua, formala eta erreala.


  • Curriculum ezkutua: curriculum mota hau defini dezakegu era inplizituan erakusten diren edukiak. Gure egunerokoan, telebistan, klasean, eskolan edota kalean ikusi ditzakegu, guk konturatu gabe. Honen berebiziko helburua da iraunaraztea era inplizitu batean, era ezplizitu batean modu ez-egokia izango liratekeelako. Curriculum honetan batez ere ezartzen dena da klaseen bereizketa, generoa, orientazio sexuala, matxismoa...

  • Curriculum ausentea: hau definitu dezakegu ematen ez denarekin, baina gure ingurunearekin somatu edo deduzitu daitekeena.

    Resultado de imagen de curriculum escolar
  • Curricukum formala: Curriculum honek irakasle bera ezartzen du. Denbora, metodologia eta helburua ikasle berak aukeratzen du, gero horrekin lan egiteko.

  • Curriculum erreala: Curriculum formalaren metodologia jarraituz eta haren teoria pentsatu ondoren, praktikan jartzea da. Hau da, errealitatera eramatea.


 Mailak
 1. Maila
2. Maila 
 3. Maila
4. Maila 
 Dokumentua
OCD (oinarrizko curriculum diseinua, Heziberri) 
IPC (ikastetxearen proiektu curricularra)
Ikasgelaren programazioa (Unitate Didaktikoak)
BEC (Banakako egokitzapen Curricularra)
 Definizioa
Araudi/dokumentu/marko orokor bat da zeina ikaskuntza baldintzatzen duen eta eduki jakin batzuk ezartzen dituen 
Ikastetxe zehatz baten baldintzatzaileak kontuak hartuta Oinarrizko Curriculuma materializatzeko hartzen diren erabakiak
Heziketa ziklo bakoitzean dauden alorretako Unitate Didaktikoen multzoa, hauek ordenatuta eta sekuentzializatuta azaltzen direlarik
Hezkuntza behar bereziak azaltzen dituen ikasleriarentzat, ohiko curriculumean burututako banakako egokitzapena. Ikasleriari aniztasunari erantzuna emateko aparteko neurria izan litzateke
Izaera 
Derrigorrezkoa 
Hautazkoa
Hautazkoa
Hautazkoa
Arduraduna/egilea
Gobernua (hezkuntza administrazioa)
Ikastetxearen irakasle klaustroa
Irakasle banakoa
Irakaslea + Espezialista
Baldintzatzaileak
Legeak: LOMCE
Heziberri
IPC (ikastetxearen proiektu curricularra)
Ikasgelaren programazioa (Unitate Didaktikoak)
Edukia
Zer (edukiak), non, nola (irizpideak), zertarako (helburuak), noiz... irakatsi eta zer (edukiak), non, nola (irizpideak), zertarako (helburuak), noiz... ebaluatu.
Zer (edukiak), non, nola (irizpideak), zertarako (helburuak), noiz... irakatsi eta zer (edukiak), non, nola (irizpideak), zertarako (helburuak), noiz... ebaluatu.
Zer (edukiak), non, nola (irizpideak), zertarako (helburuak), noiz... irakatsi eta zer (edukiak), non, nola (irizpideak), zertarako (helburuak), noiz... ebaluatu.
Zer (edukiak), non, nola (irizpideak), zertarako (helburuak), noiz... irakatsi eta zer (edukiak), non, nola (irizpideak), zertarako (helburuak), noiz... ebaluatu.

+ Berezitasunak aintzat hartuz
Adibideak

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

Arazoetan oinarritutako metodologia

Kapitulu I, III. (Ebaluazioa)

"Estereotipo etiketak"