Arazoetan oinarritutako metodologia
Arazoetan oinarritutako eetodologia (PBL) proiektuetan oinarritutako metodologiaren antza dauka. Metodologia honek, talde moduan lantzen da, gaitasun eta konpetetnzia interdisziplinarrak lantzen. Ikasleek haien artean lan egiten ikasi beharko dute, arazo kognitibo bat lantzeko. Irakaslearen funtzioa hemen laguntzaile, gidariedo aholkulari izatea da.
Metodologia honek lan aktiboa bultzatzen du, eta aldi berean lortzen du ikasleek parte hartzea euren ezagutzan murgilduz. Metodo hau arazoen konponketan oinarritzen da eta ikasleen ZDP garatzen da. Gainera, hemen irakaslearen funtzioa ikasketak eta konpetentziak erraztea da, ikasleentzako laguntza izateko. Azkenik, esan dudan moduan elkar lana bultzatzen da, hainbat konpetentzietan banatuta.
Honetarako, zenbait pauso jarraitzen diegu:
1. Zein da arazo egoera
2. Hipotesiak atera
3. Zer ikasi beharko genuke?4. Ikaskuntza
5. Ikasitakoaren ebaluazioa
6. Lortu ditugu metak?
7. Printzipioak
8. Arazoen aplikazioa
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina